31.10.2013

Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6873
      Rumiana Ilieva
      Отговорник

      Ама днес никой ли няма да се отчете?
      Яяяяя, бързо в колонка по един 😀

      Закуска: 200гр кисело мляко + 1 банан + чиа + рожков + куркума + 3 в 1
      Междинна закуска: бадеми + ябълка
      Обяд(?): 200гр кисело мляко + ябълка 😀
      (прекалявам с плодовете напоследък, но по-добре с тях, отколкото с нещо друго)
      Вечеря: пилешко филе + голям морков + магданоз + половин авокадо (обожавам авокадо!)
      След някой друг час може да си хапна още някоя ябълка 😀

      Днес съм почивка от тренировка, че имам доста мускулна треска от вчерашната си
      тренировка за цяло тяло 🙂

      А вие какво си хапнахте днес? 🙂

      • Темата беше редактирана на 9 years, 1 month назад от Rumiana Ilieva.
    • #6875
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен 🙂 Закуска – 2 яйца на очи с парче кашкавал и парче камембер; след обяд – 10 бадема и 1 ябълка; вечеря – крем супа от карфиол, 1 шоколадов бонбон. Тренировката ми беше 15 минути високо интензивна аеробика.

    • #6878
      Анонимен
      Неактивен

      Закуска-киви,тренировка,обяд-две магданозени кюфтенца с два домата,вечеря-салата и печени тиквички.

    • #6880
      Petya B.
      Участник

      🙂 Закуската я пропуснах, обяд – лефер 200 г. + 200 г. зелева салата,следобедна – 1/2 кофичка кисело мляко + шепа сурови ядки, вечеря – един домат + 1/2 краставица + 50 г.сирене и 100 г. пирешка пържола + 1 банан. Ден за почивка ми беше и не тренирах.

    • #6885
      Rumiana Ilieva
      Отговорник

      Вчера почивах от тренировки, че предния ден 4 часа позирах за фотосесия и имам зверска мускулна треска на корема и гърба от позиране (изометрия)!!!! Първо хранене: 50 г бадеми с 500 г грозде. После бях навън дълго, вечерта 1.5 часа йога (не го усещам като тренировка, а като разтягане и релакс), след това суши. Едното блюдо беше сьомга и тон полу сурови с авокадо, другото е Дъга – 8 хапки риба и съвсем малко ориз. По-късно хапнах и около 300 г грозде.

      Бях пуснала Тема 1 в отчитането, после мислех да е Тема 2, но щом ви харесва повече по дати 🙂

    • #6886
      Анонимен
      Неактивен

      Руми,кога ще снимаш и за нас йога за неделната почивка?:)

      • #6888
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Като се почувствам сигурна, все още не се чувствам ок да снимам йога 🙁

    • #6896
      Svetla Ninov
      Участник

      Ден без тренировка.Обяд зелена салата,100гр.сьомга.Следобед 200гр.кисело мляко(много го обичам,ако някой може да ми препорача истинско,което се продава на нашия пазар) две ябълки.Вечеря пак зелена салата с сьомга.Аз огладнявам преди лягане,на вас случва ли ви се и трудно заспивам ,какво ще ме посъветвате?

    • #6883
      TeodoraParashkevova
      Участник

      Малко ме е срам, но 30 ми беше “свински” ден, много работа от 7,15 сутринта, пак недоспала и този робот и кексовете – та закуска 1парче домашен кекс+чаша прясно мляко; обяд – 2домата, черв чушка, краставица + 5 парченца шунка Тандем (уж е фитнес), но подозирам, че бъкана с разни недотам натурални продукти :); вечеря – салатка марулки малка + 1палачинка с шоколад + 1какао. Тренировка – четвъртък няма, но цял ден до 10 вечерта тичане насам и натам, много бизи ден.Около 1300 калории, но с много въглехидрати 😉 За утре ще се изненадам с готин и здравословен отчет хаха!

      • Този отговор беше редактиран на 9 years, 1 month назад от TeodoraParashkevova.
Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.