30.10.2013

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6867
      Petya B.
      Участник

      За 30.10 : Сутринта леко сгафих 🙂 – 3 кифлички с ягодов пълнеж … Обяд – гъбена крем супа + 1/2 кофичка кисело мляко, вечеря – домат с половин кръставица и 70 г. сирене + 1 овесена бисквитка . Тренировката ми беше месец 3, най – трудния вариант, долна част – отново само половината + тренировка корем, с бонус бричове и гръб.
      Хубав ден на всички и успех!

    • #6870
      TeodoraParashkevova
      Участник

      За 30 -тренировка месец 3, ниво 3, силова аеробика +10мин нискоинтензивна аеробика.Хранене – ей, да ви кажа добре, че си ги водя във Фитнес Пал, иначе забравям какво съм яла предишния ден :))) З
      акуска – мляко, круша, банан (411кал); обяд – останалата 1/2 от вечерята от предишния ден салата марулка, краставица, авокадо, домати и боб – около 400кал; за вечеря – ужассс бях много гладна, нямах време за следобедна закуска и варени картофи салата от предишния ден на моите хора + черен дроб на скара+малко около 100мл прясно изцеден сок от този на децата (банан, грозде, портокали, лимон и т.н.), сигурно около 500кал.общо за вечеря, еми пак около 1300 и няколко. Равносметка от три дни, в които следя кг – около 500гр надолу, което си е ок. Хайде хубава вечер и страшни емоции!!!

    • #6871
      Анонимен
      Неактивен

      Ето го и моят 30-ти: закуска – прясно мляко с пълнозърнест корнфлейкс; през останалата част на деня общо три парченца кашкавал, 2 ябълки и 2 цитронади. Тренировката ми беше от месец 4 за супер напреднали втората – за долна част на тялото. Весела вечер 🙂

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.