29.10.2013

Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6856
      Petya B.
      Участник

      Здравейте,
      Да си кажа вчера какви ги свърших :). Закуска – половин кисело мляко, обяд – зелева салета и крем супа от тиквички, следобедна – останалата половина от киселото мляко, вечеря – зелева салата, варено яйце, около 20 г.суджук и 40 г.сирене + 3 бисквити от овесени ядки /домашно правени/. Тренировката ми беше – месец 3, ниво 3, горна част – половината.

    • #6859
      Анонимен
      Неактивен

      Tova ne e li prekaleno malko hrana?

    • #6860
      Petya B.
      Участник

      🙂 не мисля – суджука и сиренето ….

    • #6862
      TeodoraParashkevova
      Участник

      Моят 29.10 – тренировка нямаше, малко 5-10минутно разтягане, но това не се брои, вторник и четвъртък не тренирам. Хранене-кисело мляко+1круша+горски плодове замразени , обяд – домашна зеленчукова супа студена , вечеря – салата авокадо+домат+краставица+марули, пасирани на новия робот + боб варен 5-6супени лъжици, 1парче домашен кекс (не можах да устоя) тотал 1354кал приблизително 🙂 – горе-долу добре.

    • #6864
      Анонимен
      Неактивен

      Ето и моят отчет за вчера: закуска – 2 варени яйца и половин топка моцарела; след обяд – ябълка; вечеря – крем супа броколи, чаша топло мляко с канела и лъжичка захар. Тренировката ми за деня беше месец 4 от супер напреднали, първата тренировка – за горна част на тялото.

Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.