28.10.2013

  • This topic has 4 отговора, 5 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6842
      TeodoraParashkevova
      Участник

      Вчера 28.10 – тренировка месец 3, ниво 3 “Ръце на богиня”; хранене :закуска – круша, ябълка, обяд – мляко 2% Домлян + парче кекс (домашен-около1,5см дебело), но със захар; вечеря – лек спринт около 1км, с почивки(заради децата и те бяха с мен),хапване 3домата+1авокадо, няколко парченца черен дроб свински на скара, разходка – около 1км, после 2ябълки (много ми се ядеше нещо сладко) +чай с ябълка и канела 🙂 Вчера усещах тренировката в краката,все още се затруднявам, но я правя за първи път, а днес имам мускулна треска на ръце и мишници:) Не знам дали е добре да съчетавам авокадо с дроб, но такова готвих за вечеря на моите хора и си взех. Ще се пробвам кратко да се отчитам за всеки предишен ден 🙂 Хайде и вие – мисля, че ще ни действа мотивиращо 😀

    • #6843
      Анонимен
      Неактивен

      Идеята с отчетите е супер, мацки! Ето и моят за вчера 28.10.: тренировка за деня – последната от програмата Божествени тела (предколедната тренировка :), закуско-обяд – две варени яйца и половин топка моцарела (около 70 гр), след обяд – 1 средна ябълка, вечеря – пилешки гърди на тиган със сос от сметана и зеленинки + гарнитура – магданозените кюфтета на Руми. Бъдете прекрасни 🙂

    • #6868
      Анонимен
      Неактивен

      Ейй, това с отчетите е мега зверска идея 🙂 хахахах Толкова се изкефик, че направо нямам думи 🙂 Да ви кажа честни, аз се опитвам да се следя с дневник, но като само аз си го чета не ме кефи 🙂 хахахах А тук ще е добре да се следим взаимно, да черпим идей и подкрепа…все хубави неща.Стартирам от другата седмица, че така съм изпуснала началото 🙂 ахахах

    • #6869
      Анонимен
      Неактивен

      30.10 – престраших се да се включа, добре,че powercake писа какво е яла. То иначе аз направо се тъпча. Закуска – мюстли с мляко, обяд спанак с ориз – 1 чиния и ябълка, следобед чаша топло мляко с кафе без кофеин, вечеря – салата зеленчуци и риба, после ми се ядеше още и към 9ч. половин кисели мляко.

    • #6846
      Анонимен
      Неактивен

      Хайде и аз да се включа: закуска овесени ядки (50гр) + сирене (70гр), разходка 3-4км, обяд 2 яйца + много малко телешко месо(30-40гр) + малко кашкавал(30гр) със салата от марули и домат, след обед около 30гр орехи, изядох мноооооого плодове 300гр кивита и 3 банана, след което направих тренировка от месец 1 за ниво напреднали – ден първи, след което вечерях сварени моркови + 100гр гъби + кашкавал. Изпих 2 билкови чая, 1 топло мляко с малко какао ииииии 2 кафета всички без захар. 🙂

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.