27.11.2013

Преглеждане на 5 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7461
      Анонимен
      Неактивен

      За днес…
      Тренировка: Месец 2, напреднали, ден 2
      Закуска: 2 парчета тиквено реване по рецепта на Руми + смути
      Обяд: броколи + 150гр. кашкавал + 200гр. кисело мляко
      Вечеря: 400гр. ябълки. 🙂

    • #7463
      Анонимен
      Неактивен

      Опаля и от мен 🙂
      Закуска-1 банан с малко какао намачкани на каша и после 1 ябълка
      Обяд-1/2 консерва риба тон със задушени морков, чушка и домат и 1 филия морковен хляб
      След обяд-1 варено яйце и кафе с мляко
      Тренировка-понеже вчера ми беше кофти, че пропуснах днес реших уж да наваксам.Направих си цяло тяло с акцент горна част-3 кръга и добавих от вчерашната 1 кръг цяло тяло с акцент долна част…имах уникална нужда от едно такова физическо изчерпване, че психическото ми идва доста тежко тези дни 🙂
      Вечеря-2 шепи ядки и стафиди и няколко парченца някакво домашно сиренце 🙂 Бяхме на гости….

    • #7465
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен:

      закуската – кокосовите сладки + полвин портокал + половин грейпфрут + една малка райска ябълка
      обяд – салата + нещо като гулаш
      вечеря – първо един шоколадов бнбон, и после гулаш и малко домашен пърлнозърнест хляб, около 40 – 50 гр. и 3-4 ореха

      • #7466
        Анонимен
        Неактивен

        Вчера почивах от тренировките.

    • #7468
      Анонимен
      Неактивен

      Имам подозрения,че от авокадото ,което слагам на всяка салата и на шоколада от Руми,покачих известни грамове!
      Някой има ли като моите съмнения?

    • #7469
      Анонимен
      Неактивен

      Авокадото е много калорично, Дани, може и така да е. То е пълно с мазнини, но ненаситени, които са много полезни. Но все пак не трябва да се прекалява. Аз обожавам авокадо, напоследък често намирам узряло, миналата година ми беше много трудно да намеря добро авокадо. Може да пробваш да ядеш по 1 за два дни и да заместиш с него някакви ядки от менюто си или банани или пък тиква. Аз за нищо не бих махнала авокадото от менюто си, защото е полезно и за кожата, косата….. 🙂

    • #7470
      Анонимен
      Неактивен

      Lili,ужасно е вкусно,много ми харесва,но нещо ме притеснява!А и напоследък хапвам ядки често,пълнозърнест хляб(нали постя) и наблюдавам кантара и метъра с критично око.
      Но май ще го изоставя….

    • #7472
      Petya B.
      Участник

      Здравейте!
      Закуска – 1 ябълка, обяд 1/2 кофичка кисело мляко и една ябълка, следобедна закуска – остатъка от млякото с овесени ядки и ябълка, вечера – 200 г. сьомга с малко айсберг.
      Не тренирах. Отново.

      • Този отговор беше редактиран на 9 years назад от Petya B..
Преглеждане на 5 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.