25.11.2013

  • This topic has 4 отговора, 5 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7421
      Анонимен
      Неактивен

      И така….. след голямото преяждане вчера днес менюто ми е значително по-бедно. 🙂
      Закуска: 40гр. овесени ядки + 50гр сирене
      Междинно ядене: 1 банан и 1 ябълка
      Тренировка: понеже нямах време за цяла тренировка, направих 2 пъти Румитка 5 за цялото тяло
      Обяд: салата от печени чушки и краставица
      Вечеря: салата от моркови

    • #7422
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен с отчета…
      Започнах с 1 бонбон тофифи 🙁
      Закуска-1 филия с 30гр.кашкавал и 1 малка ябълка
      Обяд:1/2 пъстърва и задушени 200гр.гъби+1бр.тиквичка+малко булгур
      След обяд:2 яйца-варени
      Тренировка-Месец 5,Аеробика…много ми харесва тази тренировка, изморява ме, зарежда ме и ми като танцуване, голяма забава пада 🙂
      След тренировка-протеин и 1 круша
      Вечеря:1/2 консерва риба тон+100гр.грах+1морков+1домат-нещо като манджичка и 1 филия морковен хляб 🙂
      След това за жалост си хапнах и сушени смокини… :(Като изям един бонбон хора и после някак си съм по склонна да похапна нещо допълнително към менюто 🙁 офффф борбата е жестокааа

    • #7423
      Petya B.
      Участник

      Здравейте и от мен!
      Вчера две ябълки, половин кисело мляко и три парчета пица …… 🙁

    • #7424
      Анонимен
      Неактивен

      Ето и аз съм тука-закуска,мандарини,тренировка-цяло тяло месец 5 с акцент горна част,обяд-голяма салата айсберг,чери и червена чушка,вечеря-пак салата с маслинова паста и три сухара,десерт-печена тиква.
      Не знам с тези пости дали ще успея да намаля сантиметри от обиколките,но определено смятам да наблегна на повече аеробика и да спра с тези сухари и пълнозърнести истории:(((Уффф,…

    • #7425
      Анонимен
      Неактивен

      Здравейте, ето и моя отчет:

      закуска: 3 бр. от домашните ми кокосви бисквитки с малини, мляко с какао, половин портокал и половин грейпфрут
      обяд: две малки филета от пъстърва със зелена салата
      вечеря: салата и мусака с домашна кайма малко картофи, падат се точно по 100 гр. на порция :), точно по режим. Не вярвах, че ще стане толкова вкусна и без грам добавена мазнина. 🙂

      Тренировката беше само първите две части от месец 5, долна част, но така или иначе още не съм влязла напълно във форма.

      Успешен ден на всички!

Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.