20.11.2013

  • This topic has 3 отговора, 4 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7336
      Анонимен
      Неактивен

      Време е да се отчетем! 🙂

      Закуска: зелено смути + 5 соленки + 10гр. годжи бери
      Тренировка: Месец 2, напреднали, ден 3
      Междинно ядене: 120гр. извара + 120гр. кисело мляко + моркови със спанак + 80гр. фурми
      Обяд: 3 яйца + 50гр. сирене + салата от моркови и червено цвекло
      Вечеря: 170гр. кашкавал + салата от моркови и червено цвекло

    • #7338
      Анонимен
      Неактивен

      Отчитам се 🙂
      Сутрин…както всяка друга 🙂
      Закуска 1/2 кис.мляко и овесени ядки+1 жълта ябълка
      Обяд-зел.салата+спанак+домат+краставица+репи+1/2 консерва риба тон
      След обяд-50гр.кашкавал+зел.чай с грейпфрут
      Днес почивах от тренировки…ходих на козметик и си починах яката и после се метнахме с моето момче на пазар и направо пак се оляхме…то не беше цвекло, ряпа, моркови,люти чушки…и на една тиква око хвърлих…ама нямаше да можем да се приберем 🙂 хахахах
      Вечеря-1/2 пъстърва на фурна и зел.фасул-само задушен-вкусотия ви казвам…:)

    • #7341
      Анонимен
      Неактивен

      И аз да намина да се отчета…

      Сутринта закусих с филиика хляб и половин портокал и половин грейпфрут.
      За обяд бях размразила едни изоставени домашни пилешки кюфтенца, около 100гр. бяха с огромна салата от спанак и малко кисело мляко.
      Вечерята трябваше да бъде киша на Руми, но реших да не рискувам да го вадя веднага от формата… затова правих компания на мъжа ми и хапнах малко баница направена само от кори, сирене и малко зехтин, а за десерт 1 мандарина. Май салатата ми липсваше вчера вечерта, но ще наваксам днес. 🙂
      Лек и успешен ден на всички!

    • #7342
      Анонимен
      Неактивен

      Хайде и аз 🙂
      Закуска – 1яйце на очи, плочка сирене и едно авокадо.
      Обяд – малко прясно зеле на фурна (само че аз го правя с много малко зехтин и хич не е мазно)
      Вечеря – малка порция ризото с шафран и купичка крем супа от тиквички.
      Размазах се с тренировката – онази с 550 повторения за 40 мин от миналата година май беше. Измори ме повече от някои от тренировките за супер напреднали от мец 5.

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.