19.11.2013

  • This topic has 5 отговора, 6 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 5 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7286
      Анонимен
      Неактивен

      Сега понеже отчетите се пишат на 2 места паралелно не знам къде да поаствам, затова ще го сложа тук при всички останали. 🙂

      Закуска: зелено смути + 5 соленки + 10гр. годжи бери
      Тренировка: Месец 2, напреднали, ден 2
      Обяд: баница + 100гр. кисело мляко + салата от моркови и червено цвекло
      Междинно ядене: 1 банан
      Вечеря: баница + 100гр. кисело мляко + салата от моркови и червено цвекло. :))

    • #7293
      Анонимен
      Неактивен

      ххиихихи ами най-добре да си е тука, че иначе става много объркано 🙂 И аз се зачудих като гледам че активността тука спадна лекичко 🙂
      Сутрун-обичайното
      Закуска-200гр.кис.мляко+овесени ядки и 1 жълта ябълка
      Обяд-зел.салата+цвекло+краставица+100гр.хек и 4с.л.боб-варен
      След обяд-200гр.карфиол
      Тренировка от месец 5, цяло тяло 28 мин…яката работа,днес усещам вътрешната част на бедрата като премазани 🙂 хахахха
      След тренировка-протеин
      Вечеря-салата от 1 домат и ряпа и купа леща с морков+чушка+чесънче и лук 🙂

    • #7295
      Анонимен
      Неактивен

      Оххх,ТаРа,хайде да не си говорим за бедра,че само като си помисля за тях и ме боли…Аз тренирах за долна част на тялото.Влязох в ритъм и тренировките си отново ги правя сутрин-в 6ч.Затова пък вечер в 21 съм аут.Закусих както обикновено-спирулина,мака и пр. в чаша сок от лимон и мандарина.Обяд-спанак с ориз,а за вечеря-сом /пържен за съжаление/ с туршия-реших да си опитам продукцията-супер е станала.Успешен ден на всички.

    • #7296
      Анонимен
      Неактивен

      Идвам и аз да се отчета за вчера:

      Закуска – малко тикжа, кисело мляко, полвин грейпфрут и половин портокал
      Обяд – салата и около 80гр. хумус
      Вечеря – 2 яйца на омлет с около 50гр. сирене и за десерт една райска ябълка 🙂

      Тренировката вчера беше във фитнеса. Реших от време на време да започна да ходя с мъжа ми там. 🙂
      Пожелавам успешен ден на всички!

    • #7297
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен 🙂 Закуска – две яйца с плочка кашкавал, обяд – 2 печени чушки с доматен сок, след обяд – бананов шейк с лъжица шоколад, вечеря – още две чушки с доматен сок, по-късно изпих някакъв фреш от джинджифил с целина. Тренирах много малко (около 20 мин), защото май се разболявам – нямах абсолютно никакви сили за тренировка и си беше живо мъчение. Тренираше ми се, но тялото ми отказа 🙁 Усмихнат ден на всички!

    • #7333
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и аз съм тука-закуска мандарини и малко сладкиш със сини сливи на Руми,тренировка за долна част от месец5(направо е страхотна),обяд-голяма салата за риба от Руми,вечеря- голяма зелена салата и печени картофки на фурна с мащерка и бял пипер.

Преглеждане на 5 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.