18.11.2013

  • This topic has 2 отговора, 3 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7255
      Анонимен
      Неактивен

      Поставям началото днес аз-вече съм сравнително добре,нямам пристъпи в стомаха,нямам хрема и закусих с едно киви и 2 мандарини,по-късно малко шоколад с лешници от Руми,тренировка-горна част от месец 5.Заякнала ли съм ,не знам,или от едноседмичната почивка от тренировки,но тази почти не я усетих.Изпоти ме,задъха ме,затрудни ме много,но сякаш друг път съм била по-смазана…сигурно задобрявам,хахахха….Обяд-останалия от снощи киш(моят подарък) и малко халва.Напоследък хапвам в много малки количества от страх да не ме заболи отново стомаха и бързо изгладнявам и аз.Довечера мисля да хапна от салатата за риба на Руми и печени картофки.пожелавам ви да сте здрави,да спортувате всеки ден и да се храните добре.Леки пости!

    • #7256
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен-цяла седмица не съм се отчитала,защото бях в командировка.Тренирах с някои от тренировките извън клуба,в които няма упражнения с тежести-не ги бях взела,естествено.Добре ми се получи,с храната също се справях.Днес си направих тренировката за горна част,нямах време за закуска,нито за обяд.Хапнах в офиса-овесени ядки със зеленчуков бульон и отново съм гладна.Няма да дочакам вечерята явно,като свърша работа ще си взема едно кисело мляко.

    • #7263
      Анонимен
      Неактивен

      И аз да се отчета! 🙂
      Закуска: 20гр. годжи бери + 30гр. овесени ядки + 100гр. кисело мляко
      Междинно ядене: 5 соленки и зелено смути с круша отново по рецпти на Руми, страшно много ми харесаха. :)))
      Обяд: 3 яйца + 30гр кашкавал + 30гр сирене + салата от домати и краставици
      Междинно ядене: банан
      Тренировка: Месец 2, напреднали, ден 1
      Вечеря: 250гр. скумрия + салата от авокадо, печени чушки, домат и моркови. :))

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.