17.10.2013

  • This topic has 5 отговора, 4 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7220
      Svetla Ninov
      Участник

      Здравейте всички сладурки,искам да си призная нещо,от три дни ме гони страхотен глад и не съм тренирала,не мога да се понасям,аз като прекалявам с храната и не ми върват тренировките!!!!

    • #7224
      Svetla Ninov
      Участник

      Ден с тренировка,много съм горда!
      Хранене:20 бадемчета(накиснати) и 3 мандаринки,смутито на Руми,но с 2кивита вместо круша и 1 ч.л мака,1 ябълка и вечерята 1/3 от киша пак на Руми,но сложих всички съставки в блендера и стана страхотна кашичка за десерт 1 с.л.какаово масло,1с.л.какао и 4 бадемчета много,много вкусно!!!
      Благодаря ти много POWERCAKE!,,,,,

      • #7226
        Анонимен
        Неактивен

        За нищо 🙂 За това сме тук – да споделяме хубави и лоши моменти и да се подкрепяме! 🙂

    • #7229
      Анонимен
      Неактивен

      След вчерашните ми перипетии днес бях на детоксикация…че още усещах болки и подуване.
      Сутринта пих едно нес кафе само с вода.
      После тренирах от Месец 5, тренировките за горна и долна част…направо мега яките сааааа.Едвам ги завърших 🙂
      После пих сок. За целия ден си направих сок от 2 грейпфрута+4 портокала и 2 лимона…и това ми беше за целия ден+водица 🙂

    • #7232
      Анонимен
      Неактивен

      Ето го и моят отчет за неделя: По принцип в неделя си позволявам повече въглехидрати + сладки неща, защото през останалото време ги избягвам. Това ми е денят без мислене какво ще се яде, вярвам, че всеки заслужава такъв ден 🙂 Сутринта и на обяд не бях гладна, пих само кафе с мляко, някъде към 15.00 ч. хапнах филийка пълнозърнест хляб с кашкавал . Беше ми ден за почивка от тренировки и направихме дълга разходка с кучето, а след това готвих вечеря – свински пържолки с арабски подправки и картофено пюре. Изядох 1 пържолка и пюренце, а за десет – 1 парче лимонов чийзкейк и чаша червено винце. През седмицата си имам стриктен режим, който не нарушавам. Дори да не съм гладна, задължително закусвам предимно протеини – яйца, сирене, кашкавал, извара. Но в неделя си позволявам да правя, каквото си искам. Пожелавам ви слънчева седмица 🙂

    • #7222
      Анонимен
      Неактивен

      Svetla Ninov, няма лошо да прекалиш с храната, случва се на всички ни, но недей да спираш с тренировките! Аз преди 1 седмица ги спрях само за 5 дни и прекалих с ужасно вредна храна – познай какво се случи, развалих резултат, който съм градила 2 месеца поне. Не се отказвай, всички сме минали и ще минаваме през това! Важно е да се тренира и да се храниш с истинска храна. 🙂

      Закуска: 50гр бадеми
      Обяд: салата от 100гр. кускус, домат, краставица, печени чушки, 5 маслини, 50гр. сирене и копър
      Междинно ядене: 15гр годжи бери, домашени шоколад и бисквити от рецепти на Руми. Ехххх, днес изядох и последните :((
      Вечеря: Киш по рецепта на Руми + салата от печени чушки и морков
      Реших да си дам 1 ден почивка от тренировките 🙂

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.