12.11.2013

  • This topic has 7 отговора, 5 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7108
      Анонимен
      Неактивен

      Време е за отчет! 🙂
      Закуска: юфка + сирене
      Междинно ядене: палачинки с банан и какао + 100гр фурми
      Аеробна интервална тренировка
      Обяд: спагети + телешки кюфтета + салата от моркови и червено цвекло
      Вечеря: макарони + сирене + домат + салата от краставици + 2 ябълки
      Амииии…. това е от мен 🙂

    • #7110
      Анонимен
      Неактивен

      Опаля ето ме и мен 🙂
      Сутрин чаша топла вода с грейпфрут и Слънчев комплекс
      Закуска от 2 малки жълти ябълки и чаша черен чай
      Обяд:зел.салата+1/2 цвекло+1 краставица и 70гр.накиснати бадеми
      След обяд:1 малка жълта ябълка
      Преди тренировка:1 малка червена ябълка
      Тренировка:Месец 4, ниво 3,Цяло тяло 31мин.
      След тренировка:суроватъчен протеин
      Вечеря:3 яйца с 200гр.гъби и 1 чушка+салта от 1 краставица+1/2цвекло и се изкуших от 100гр.тиква,печена без нищо 🙂 Оххххх ще си легна с кеф 🙂

    • #7111
      Анонимен
      Неактивен

      Здравейте!
      Реших и аз да се включа с отчетите за деня! 🙂 Дано се мотивирам да се храня по – правилно до достигане на целта (отслабване)

      Тренировка – Месец 4 – долна част
      Закуска – Ябълка
      Обяд: – кисело мляко + 2 яйца +50 грама сирене, малко салата
      Вечеря – Скумрия на скара, салата зеле- моркови

      Прегрешение ( 2 часа след вечеря) 🙁 – 1 шоколад и малко чийз кейк :(((

      • #7118
        Petya B.
        Участник

        Има такива моменти с прегрешения … :(. Но какво да се прави, някой ден може и да ни се случват супер рядко – например 1 път месечно 🙂

      • #7119
        Анонимен
        Неактивен

        Не знам,но не мислиш ли, че ти е малко храната, може би някоя междинка или нещо повече като количество.Пък и да ти кажа като тренирам след това май на сила ям 🙂 хахахах

    • #7122
      Анонимен
      Неактивен

      az bolna,ne trenirah, hapnah dva domata na obiad,vecheria spanachena supa i pushena siomga.Polojenieto e mnogo zle,pazete se ot virusi

      • #7123
        Анонимен
        Неактивен

        Милата ни Дани 🙂 Надявам се леко да ти мине и да се оправиш много скоро :* Сега повече течности и мен ако ме питаш някой съвет от последната статия на Руми 🙂 хахахха

    • #7115
      Petya B.
      Участник

      Добро утро! Закуска – половин кофичка кисело мляко с овесени ядки, обяд салата айсберг с риба и фъстъци, вечеря – овчерска калата, един банан и лъжичка таханов шоколад 🙂 Тренировката ми беше – месец 4, ниво 3 – аеробна – половината.

      • Този отговор беше редактиран на 9 years назад от Petya B..
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.