11.12.2013

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7751
      Анонимен
      Неактивен

      Ето го и новото отчетче 🙂 Приветствам ви с усмивка и много положителни емоции 🙂
      Закуска:печена тиква с малко извара и леко подправена с ванилия-стана много добра закуска, намачках всичко на пюренце и се получи добре 🙂
      Обяд:булгур с доматки, маслинки и риба тон :)подправих с куркума и чубрица, много ароматно се получи 🙂
      След обяд:2 варени яйца и преди тренировка хапнах още малко тиква и малко стафиди
      Тренировка от месец 5, цяло тяло с акцент долна част 🙁 направих само 1 кръг от тренировката за съжаление, но така ми се получи…
      Вечеря:ами мислех без…но преди чая си хапнах шепа бадеми и стафиди…
      Успешен ден, мили дами :*

    • #7753
      Анонимен
      Неактивен

      Така, ето ме и мен: закуска – 2 бъркани яйца със сирене; след обяд шепа бадеми; вечеря – порция от нещо като паеля с пилешко и тиквички и след това още малко бадеми. Тренировката ми беше от месец 6 втората. Хубав ден 🙂

    • #7754
      Petya B.
      Участник

      🙂 и от мен:
      Обяд – 150 г. печена риба с 200 г. зеле и една филия хляб с моркови 🙂
      Следобедна – 1 парче торта …. и пак към режима – 200 г. кисело мляко
      Вечеря – 1 варено яйце, 100 г.пилешка пържола, зелена салата и една лъжица таханов шоколад.
      Тренировка – месец 4, цяло тяло – по един кръг

    • #7755
      Анонимен
      Неактивен

      И аз да се включа мили, Румитки! 🙂

      Закуска: чиа семена + 2 банана
      Междинно ядене: 2 банана
      Обяд: 2яйца + 2 филии с кокосово масло + салата и авокадо
      Тренировка: Месец2, напреднали, ден 2 – само 3 от 4 кръга 🙂
      Вечеря: пилешки кюфтета + 50гр. извара + салата

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.