11.11.2013

  • This topic has 8 отговора, 5 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7088
      Анонимен
      Неактивен

      Мятам се на отчета 🙂
      Сутрин чаша топла вода с грейпфрут и Слънчев комплекс.
      Закуска:2 банана с 200гр.кис.мляко-Обичам банановата кашичка+1черен чай
      Обяд:зел.салата+1домат+1краставица+3бр.решички+1/2 консерва риба тон(филе в собствен сос)
      След обяд:1 ябълка+1зел.чай
      Преди тренировка:1 ябълка
      Тренировка:Месец 4,ниво 3,горна и долна част(комбинирам първите 2 дни)-този път имах нови гирички от 5 кг.всяка и направо се размазах яко с тази тренировка 🙂
      След тренировка:суроватъчен протеин
      Вечеря:пак патладжанени лодки-пълнежа ми беше от 1/2домат+200гр.гъби+1бр.чушка+1бр.морков+вътрешноста на патладжана и подправки…поръсени с 50гр.кашкавал и 2 филийки безглутено хляб от зърна 🙂
      КЕФФФФФФ
      Чакайте да ви споделя какво ми се случи на път за в къщи:возя се аз в автобуса и слушам до мен 2 мадами си говорят и едната вика на другата…ехх няма оттърване от тези килца,значи от 2 седмици не ям след 18 часа и не съм мръднала грам.
      Другата и вика:оххх аз пък ям само салата и пак не отслабвам вече цяла седмица.
      Аз:наострям уши да чуя какво се случва…
      И след минута се установява, че първата мадама хапва по 1 тенджера с картофи и сирене,ама ги яде до 18 часа, а втората яде само салата по една тенджера ама руска 🙂 не се сдържах…изкарах си едно листче -касова бележка и им написах сайта на Руми…не можем да продължаваме така хора…

    • #7094
      Анонимен
      Неактивен

      Хахахах, ТаРа, много интересно преживяване си имала, постъпила си много добре! Хората трябва да са информирани как могат да подобрят хранителните си навици не с цел суета, а добро здраве! Браво за постъпката! Дано приемат нещата на сериозно. 🙂

      Ето го и моя отчет.
      Закуска: 2 банана + 35гр. бадеми + к.л. какао
      Обяд: салата от домати и краставици
      След обяд: 150гр. телешки кюфтета + салата от сурова тиквичка, домат и моркови + 150гр фурми
      Тренировка Месец 1, напреднали, ден 1
      Вечеря: 2 яйца + 70гр. телешки кюфтета + салата от моркови и червено цвекло.

    • #7097
      Petya B.
      Участник

      🙂 Забавна историйка, за съжаление е много често срещана.
      Закуска – нямах, обяд 150 г. лефер и салата, вечеря 1 домат с малко сирене, кашкавал и свинско филе и около 100 г. таханов шоколад. Тренировката ми беше месец 4, ниво 3, цяло тяло от трите части по един кръг … едвам ги направих – бях супер скапана 😉
      Много хубав дан на всички Ви!

    • #7098
      Анонимен
      Неактивен

      Ето отчета и от мен-закуска-киви,обяд-тренировка долна част от месец 5,печени кюфтета от грах с един таратор,следобед-печена тиква,вечеря-кюфтета от обяд,плюс 2-3 сурови бонбони от Руми и малко печена тиква.Просто прекалих!!!!!

      • #7102
        Анонимен
        Неактивен

        Dani, koe mu e mnogoto na tova?

    • #7099
      Анонимен
      Неактивен

      Плюс мотивацията ми за следващите дни-плюс 1 см от всички обиколки!!!!ужас и безумие!край на глезотиите!

      • #7100
        Анонимен
        Неактивен

        хахах Дани и аз така се упреквам 🙂

    • #7101
      Анонимен
      Неактивен

      Просто ненавиждам слабостта си понякога,защо ми е необходимо да хапвам повече отколкото имам нужда?????

    • #7104
      Анонимен
      Неактивен

      За мен това е много храна,предвид че съм в режим на отслабване!

Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.