07.12.2013

  • This topic has 2 отговора, 3 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7690
      Анонимен
      Неактивен

      Закуско-обяд: 5 банана + 200гр кисело мляко
      Междинно ядене: 100гр. фурми
      Тренировка: Месец 2, напреднали, ден 5
      Вечеря: пилешки кюфтета + салата от спанак, домат, краставица и 1 авокадо

    • #7717
      Petya B.
      Участник

      Закуска – 200 г.кисело мляко с овесени ядки, обяд – крем супа от броколи със синьо сирене, следобед – малко шам-фъстък, бадеми и лешници и малко – 100 г.? натурален сладолед със стевия, вечеря – 2 мандарини и около 50 г. пилешко месо.

    • #7722
      Анонимен
      Неактивен

      Съботна лежерна 🙂
      Йога клас 🙂
      Закуско-обяд:остатък от пълнения шаран и 1 филия+бананова каша от 1 банан и кис.мляко
      След обяд:1 филия+кашкавал
      После леко ми се доспа и подремнах един 2 часа 🙂 Рядко ми се случва, но много добре ми действа :)Защо децата не спят в градините 🙂 аххахах
      След това яко почистване и подреждане у дома…почивка от тренировки
      Вечеря:салата от домати+краставици+чушки+хек на фурна

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.