06.11.2013

Преглеждане на 7 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6988
      Анонимен
      Неактивен

      Закуска: кокосови палачинки с банан и какао; обяд: зеленчукови кюфтета със сирене и салата от червено цвекло и моркови и 1 банан; тренировка – само 2 кръга от напреднали месец 1, ден 1, вечеря: кашкавал със салата от моркови 🙂

    • #6990
      Анонимен
      Неактивен

      Ето ме и мен…Сутринта се повтарям слънчев комплекс+чаша топла вода с грейпфрут 🙂
      Закуска: намачкан банан с 200гр.кис.мляко+какао и чаша черен чай
      Обяд:100гр.пълнозърнести макарони с 100гр.гъби+1 домат+1 чушка и около 50гр.настърган кашкавал
      След обяд:фурми
      Почивен ден от тренировки…;)
      Вечеря:печен хек около 150гр.+салта от цвекло+ряпа+зел.салата
      Имахме гости снощи и реших бързо да спретна едни бонбонки с пълнеж от кайсия…направо направих фурор…и си хапнах няколко…ама неустоимо си е:)

      • #7000
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        ТаРа, сутрешен слънчев комплекс е страхотна идея. Дали за месец 6 да не снимам един за почивните дни. Не е тежък, енергизира и раздвижва кръвта. Колко пъти го изпълняваш за всеки крак? Колко време ти отнема?

        • #7010
          Анонимен
          Неактивен

          Руми, това е просто прекрасна идея.На мен лично ми действа суперско и дори ако се поувлека се изпотявам 🙂 хахахах Различно го правя, но принципно от 6-10 пъти :)Чувствам се така разтегната и освежена 🙂

    • #6993
      Анонимен
      Неактивен

      Добро утро!аз вчера пак закусих с печена тиква,100 грама,тренировка-аеробика от месец 5,днес вече не мога да се помръдна от мускулна треска,обяд-зелена салата с домати и 50 гр.кашкавал,вечеря- зелена салата,50 гр.пушена сьомга и две хапки карфиолена мусака:))))

      • #6999
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Дани, не трябва да имаш такава силна мускулна треска – това влошава качеството на живот. Прави само по 1 кръг и след това тичай на място. Тренираш отдавна и не трябва да имаш силна мускулна треска, а да усещаш че си тренирала, леко, приятно усещане. Ако си вдървена от мускулна треска, значи не си за тези тренировки или ги прави по 1 кръг и после аеробика. Сега докато ти мине треската само тичай на място (лека аеробика).

    • #6997
      Petya B.
      Участник

      Добро утро и от мен! Закуска – 1/2 кофичка кисело мяко, обяд – пиле с картофки /не можах да се сдържа – това ми е любимото/, следобедна – шепа сурови ядки с фурми, вечеря – овчарска салта, чаша вино и една фурма.
      Много хубав на ден на всички :)!

      • #7006
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Съвсем нормално е да хапваш любимите си храни, без чувство за вина 🙂

    • #7004
      Анонимен
      Неактивен

      Много силно усещам болка в бедрата само,много странно,обикновено усещам точно както каза-леко усещане ,чесъм тренирала…

      • #7005
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Да не е от тренировката цяло тяло с акцент бедра, месец 5? И аз имах от нея треска, но не беше сковаваща. Масажирай си бедрата, затопляй ги, малко аеробика ще помогне. Не се заседявай, че става по-болезнено, гледай да се движиш.

    • #7007
      Анонимен
      Неактивен

      Не,само долна част от месец 5 !Днес ще направя малко аеробика,смятах да почивам….

      • #7008
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Тогава цяло тяло с акцент бедра прави само по 5 клека с подскок или само клекове (без скок), ще видиш за какво става въпрос 😉

    • #7009
      Анонимен
      Неактивен

      Разбрано,видях,че има много клекове.Ще олекотя тренировката,благодаря!

    • #7017
      Анонимен
      Неактивен

      TaРа, супер е това със слънчевия комплекс.Руми, как да включим йога с тренировките, праимерно в двата почивни дни? и ако искаме да караме колело и плуване,как можем да ги вържем с тренировките?Понеже искам да карам колело и да ходя на плуване, но и да тренирам с теб! 🙂

      • #7018
        Rumiana Ilieva
        Отговорник

        Включи ги така, че да не се чувстваш изтощена, а да имаш енергия. Пропускай от моите тренировки, ако трябва, за да правиш и нещата, които те карат да се чувстваш добре и да се забавляваш.

Преглеждане на 7 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.