05.11.2013

Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6951
      Анонимен
      Неактивен

      Пльок…ето ме отново,отчитам се прилежно 🙂
      Започнах деня отново с йога-слънчев комплекс и чаша топла вода с грейпфрут.
      Закусих с 4с.л. ечемичени ядки и 25-30гр.сирене, залети с топла вода и чаша черен чай.
      Обядвах с нещо като мусака от 200гр.гъби+1бр.чушка-задушени на фурна,след което отгоре наредени резенчета домати и настърган кашкавал.
      След обяд хапнах фурми.
      Преди тренировка-100гр.извара.
      Тренировка от месец 4, ниво 3-цяло тяло 4-ри части.
      След тренировка-суроватъчен протеин.
      Вечерята ми бе нещо като рибена супа(хахах измишльотина е пълна, но вкусно е наистина)-слагам в малко вода 1морков+1чушка+3-4гъбки+1тиквичка-докато се сварят и след това изсипвам при тях една консерва риба тон-филе в собствен сос и подправям с каквото ми хрумне…става вкусотия 🙂
      Ами сега ще пия една вода и се мятам на един пъзел…или пък да полежа…хахах ще го реша 🙂
      Айде чакам виииии

    • #6954
      Rumiana Ilieva
      Отговорник

      Закуска: 250г кисело мляко с броколи
      Обяд: 2 банана, 50г кашу
      Вечеря: пилешко филе на корем + салата айсберг с малко репички;
      200г кисело мляко с 1с.л. годжи бери
      1 банан + фъстъчено масло, много вкусноо, но и калорично…

    • #6956
      Анонимен
      Неактивен

      Записвам се и аз-сутрин-закуска-2 броя киви,тренировка ден 2 от месец 5,мега яка,обяд-салата домати и краставици с пилешко 150 гр,следобед-печена тиква-200 грама,вечеря-запечени броколи с 2 яйца и 50 гр.кашкавал,печена тиква с мед и орехи и канела- 100 грама.
      Продължавам с нови сили!!!

    • #6962
      Анонимен
      Неактивен

      Привет и от мен.а някой ли е правил протеиновото реване на Руми в солен вариант?
      Иска ми се да разнообразявам храненто си,но например селъри,кокосово масло много трудно намирам…

    • #6965
      Petya B.
      Участник

      Хайде, и аз да споделям:
      Закуска – не успях, обяд – мусака тиквички с ориз и кисело мляко, следобедна – шепа сурови ядки със стафиди и крем супа от спанак, вчеря – зелена салата с пилешко и кашкавал, подправена с горчица, малко мед и балсамико, един банан и една фурма. Тренировка – месец 4, ниво 3 – почти 3 части /от общо 4/.

    • #6952
      Анонимен
      Неактивен

      Закуска: кисело мляко + овесени ядки + стафиди, обяд: 4 банана, вечеря: 200гр риба с картофи и десертът беше блатът на шоколадово-ягодовия сладкиш, който мнооого харесвам 🙂

Преглеждане на 4 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.