04.11.2013

Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6933
      Анонимен
      Неактивен

      Иху, ето го и отчета за този ден 🙂
      Днес започнах деня с йога слънчев комплекс, след което се събудих с чаша топла вода с грейпфрут.
      Закусих с чаша черен чай и палачинка от 15гр.кокосови стърготини и 1 яйце-изпечена на фурната и напълнена с малко намачкано бананче с 1 лъжица какао.
      Обядвах малко луда салата, но добре се получи-червено цвекло+ряпа+няколко листа салата+100гр.сирене и един зелен чай.
      След обяд хапнах фурмички 🙂 иамиииии
      Преди тренировка изядох 100гр.извара.
      Тренирах от Месец 4-тренировка за горна и долна част(обединих 2 дни)
      След тренировка изпих 1 доза суроватъчен протеин и чашка вода.
      Вечерях 1 печена тиквичка нарязана на ленти и запечена на фурната с наредени върху нея резенчета от 1 домат+1 червен лук+1чушка и поръсени със 50-60гр.кашкавал.
      Сега мисля да се опъна с една книжка и да се насладя на вечерта:)

    • #6934
      Rumiana Ilieva
      Отговорник

      ТаРа, вечерята ти звучи чудесно, а палачинката много изкушаваща 🙂

      Закуска: 200г кисело мляко + 10г чиа + 1 банан + куркума + рожков.
      Обяд: бях навън.. кофти. Салата моркови, домат, царевица + свинско и пилешко месо с топено сирене.
      Междинка: 1 портокал
      Вечеря: (прекалих с киселото мляко 😀 ) 1 кофичка и половина 😀 + 2 банана. Елфчето обича банани :))))

      Тренировката ми беше от английския канал – 21 мин за долна част. Точно от това имах нужда – без подскоци, без аеробика – само силово, идеално 🙂

      • #6958
        Анонимен
        Неактивен

        Ехх, Help Elf имам и доста изкушаващи снимки на тези ми хранички…жалко че не мога да ви ги поделя 🙂 Но понякога ми идват някаки луди идеи и ще ви ги споделям…дано са все успешни 🙂

    • #6936
      Анонимен
      Неактивен

      Закуска: 2 палачинки от кокосови стъготини и 2 яйца с пълнеж от банан и какао и грозде; Аербона интвервална тренировка – 10 минути, след което последва обяд: салата от моркови и червено цвекло със 70гр. кашкавал; Вечеря: пилешко месо с ориз и салата от моркови. По междудругото през деня хапнах 2 шоколадови бонбона. 🙂

    • #6937
      Анонимен
      Неактивен

      Закуска- две кивита,тренировка,обяд-айсберг с чери домати и парче сирене,следобед(рожден ден на Борис)-пица,шейк…:(((Вечеря-малко салата от обяд и малко пилешко+ ТРИ бисквити с шоколад!:((((Никак не съм горда!

    • #6939
      Анонимен
      Неактивен

      Тренировка-горна част от месец 4,ниво 1.Закуска-спирулина,гъби шийтаке,ечемични стръкове,конопен протеин и мака,разтворени в чай,обяд-миш-маш с 1 яйце и 50 гр. сирене,вечеря- салата с краставице и резене с лимонов сок,чесън,копър и лъжица кисело мляко, бяла риба-доста голямо парче,пържена,задушени тиквички и кокосов ориз-само една лъжичка.Това беше за вчера.За днес-тренировка за долна част на тялото-месец 4,закуска-като вчера.За обяд съм си взела чери домати и пуешка шунка.За вечеря-фазан с диви гъби,бяло вино и малко горгонзола.Салатата още не съм я измислила.

    • #6949
      Petya B.
      Участник

      Закуска – 1/2 кофичка кисело мляко, обяд – пилешка пържола + 200 г. зелева салата, следобедна закуска – остатъка от киселото мляко, вечеря – салата от китайско зеле с царевица и 4 маслини. Тренировка – месец 3, най-трудното ниво – 30 мин. аеробика – 3 от 4-те части.
      MilenaP- какво е спирулина? А вечерята ти за днес е мноого интересна 🙂

      • #6950
        Анонимен
        Неактивен

        Петя, спирулина е водорасло.Продава се вече на доста места и е известно със завидните си качества и ползи за организма.Аз лично не съм го опитвала, но доста се изкушавам да пробвам…

        • #6963
          Petya B.
          Участник

          Благодаря, ТаРа 🙂

    • #6960
      Анонимен
      Неактивен

      Днес ми е почивен ден от тренировка и добре,че е така-имам мега мускулна треска след тренировката за долна част от вчера-дупето и бедрата ми направо пищят!Въпреки всичко съм си запланувала следобяд да забегна от работа и да си засадя луковиците от лалета и теменужки,които си закупих /активна почивка/.Закуска-кисело мляко с обичайния зелен коктейл,обяд-салата от цвекло,моркови,целина,селъри и гулия с кедрови ядки и две лъжици ориз.Вечеря-краставица,киселец,рукола и яйца по панагюрски.

Преглеждане на 6 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.