03.11.2013

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #6904
      Анонимен
      Неактивен

      Менюто за днес: Закуска-палачинки от яйца и банани с топинг мед, 2-3 плода (ананас + банан + киви); Обяд-пилешки пържоли поръсени с кашкавал и салата от моркови, около 50гр бадеми; Вечеря: броколи с моркови на фурна поляти с кисело мляко иии вероятно някакъв плод. 🙂

    • #6905
      Svetla Ninov
      Участник

      Тренировка месец 4 ниво напреднали,цяло тяло.На лятната диета съм,защото имам много домашни ябълки(много са ми любими).Вие защо не се отчитате,нали трябва да си споделяме,да си помагаме?Да споделя с вас погледнах първата тренировка от месец 5 и ми се стори много трудна,щом Руми е доста задъхана,аз сигурно няма да мога да се справя и възраста не ми е малка,все пак съм на 44г.,но ще се пробвам!

    • #6907
      Анонимен
      Неактивен

      Днес ми е почивен ден (ден 7, месец 3). Обикновено почивните дни са за Румитки и аеробни бонуси, а винаги е трудно коя Румитка да избера, днес ги карах така:
      #7 – дупе, бедра и корем
      #8 – цяло тяло с акцент корем
      # не помня кой – тази, която е снимана във фитнеса, за тонизиране на цяло тяло
      # също не помня кой – фат бърнинг йога
      Коригираща за корем
      Коригираща за дупе

      Голямо удоволствие беше!

      Хапването не е за казване, но акцентите бяха:
      Обяд – дяволски яйца (защо ли се казват така??) пълнени с авокадо, домат пълнен с авокадо и извара, бекон, зелена салата (мммм, вкусотия)
      И моята любима тиква – печена с орехчета и подправки и полята с мед

Преглеждане на 2 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.