01.12.2013 Iveta

  • This topic has 3 отговора, 3 автора, and was last updated 9 years назад by Анонимен.
Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Автор
    Мнения
    • #7554
      Анонимен
      Неактивен

      Аааааа не съм се отчелааааа…. За закуска -1 банан с кисело мляко, за обяд- свинско със зеле на фурна с 4 препечени филийки с кашкавал едната филийка признавам си беше с бял хляб и маргарин…. днес имах един малък cheat day.. в същност и в събота също чийтнах ама малко!! Свалила съм 2.400 кг YESSSSS!!! Днес го писах почивен ден от тренировки за да не претренирам и за да не ме болят ставите тъй като цялата седмица включа и събота тренирах двуразово както обикновено…. много ми се тренира и днес и съм нещастна че е почивен ден… направо ми е гузно, но знам, че трябва да има почивка….. ще го преживея 🙂

    • #7555
      Анонимен
      Неактивен

      Забравих вечерята, 2 халби таратор и палачинка с мармалад от шипки

    • #7584
      Анонимен
      Неактивен

      И така нов месец, нов късмет и то какъв месец, празник за душата 🙂
      Закусих с 2 филии с яйце и сирене.
      Обяд-салата от цвекло и хек на фурна. Хапнах и печена тиква…мммм вкусотия 🙂
      Пак път и без тренировка, май тази седмица нещо не ми се получи добре, но ще си наваксам следващата 🙂
      Вечеря…малко локум и сирене, опитвах това онова…малко мешавица…не съм доволна, после не спах спокойно и ми беше много сухо в устата 🙁

    • #7587
      Анонимен
      Неактивен

      Малко бедно меню, но пък вкусно, имайки предвид напрегнатия и динамичен ден. 🙂
      Закуско-обяд: пица с тофу + 1 курабийка (рожковка) + 1 курабийка (брауни)
      Междинно ядене: 100гр. хумус + 1 банан
      Вечеря: 1 банан

Преглеждане на 3 раздела отговори
  • Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.